آموزش تخصصی ویژوال بیسیک 6

مسائل مربوط به برنامه نویسی ویژوال بیسیک 6

آموزش تخصصی ویژوال بیسیک 6

مسائل مربوط به برنامه نویسی ویژوال بیسیک 6

سوال و جواب در مورد ویژوال بیسیک 6

هر کس سوال و مشکلی در ویژوال بیسیک 6 داره در قسمت نظرات بگه تا جوابشو تو قسمت طرح سوال و جواب از من بدم
نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود بهمنی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

با سلام
واقعاً اگر لقب VB6 Iran King بهت بدن کمه
عزیز کارت درسته
تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر
و اینکه جز برنامه نویس باز سرویس جدید میدی.
من یه چند تایی سئوال دارم یعنی دو تا
ولی چون PDF ساختم و باید Attach کنم که این قابلیت رو نذاشتی نمیتونم برای شما بفرستم.
ایکاش Attach رو به نظرات اضافه کنی

مسعود بهمنی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

با عرض سلام مجدد
به دلیل اینکه کامپیوتر مورد استفاده بنده جهت برنامه نویس در شبکه کاملا محدود قراردارد(یعنی اینکه برخی از OCX ها و Refها از دسترس بنده خارج است) اغلب برنامه‌های کمکی و آموزشی قابل استفاده نیستند؟
فایلهای مربوط به Reg و برخی Dll ها همینطورند.
ساده‌ترین کارها برای مثال حتی Commondialog جواب نمیدهند.
چه کار کنم؟
آیا راه حلی برای برنامه نویسی در کامپیوتر شبکه و آن هم Limit شده وجود دارد؟

باید آون dll‌یا ocx باشه تا اجرا بشه راه دیگه ای هم نداره قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد